sobota, 13 kwietnia 2013

Urodzinowe prezenty!

Hej!

Na początku kwietnia miałam urodziny i w związku z tym otrzymałam trochę prezentów :) Część z tych rzeczy kupiłam sobie sama, ponieważ dostałam po prostu pieniądze i postanowiłam sama sobie coś kupić. Dostałam również mnóstwo słodyczy. Miałam zamiar sobie jeszcze kupić czarne balerinki, ale nie znalazłam takich, które by mi odpowiadały. Mam nadzieję, że w końcu znajdę takie proste i klastyczne baleriny. Powoli staram się wymieniać szafę na wiosenno-letnią, ale jeszcze wiele rzeczy muszę poszukać i kupić :)


Buty kupiłam sobie sama w Deichmannie. Kosztowały 79zł i bardzo mi się spodobały. Są dobrą alternatywą dla balerinek, ale i tak muszę sobie kupić klastyczne.


Kurtkę dostałam od rodziców. Chciałam taką prostą, klasyczną, sportową kurtkę, która będzie dobra na deszczowe dni.


Bluzka od rodziny.

Zwykłe topy, kupione w C&A za 14,90zł. Zawsze się przydają i pasują do wszystkiego!

Sukienka kupiona za 20zł w H&M. Nie wiem jeszcze czy gdzieś w niej wyjdę. Uważam, że jest dość kontrowersyjna i nie każdemu się spodoba, ale za 20zł to żal nie wziąć.


Spódniczka od rodziny.

Woda kolońska o zapachu zielonej herbaty z Yves Rocher.

To by było na tyle. Pozdrawiam! ;)

3 komentarze:

  1. Najładniejsza jest ta bluzka z trzeciego zdjęcia. :)
    A no i spóźnione 100 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jedną z tych osób, którym ta sukienka bardzo przypada do gustu ;). Bardzo udany zakup!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam