sobota, 11 stycznia 2014

Ulubieńcy roku 2013-część I

Hej!
Wiem, że dawno mnie tutaj nie było, ale musiałam sobie zrobić przymusową, dwutygodniową przerwę. Rok nie zaczął się dla mnie dobrze, ale mam nadzieję, że z każdym dniem będzie coraz lepiej i że tych dobrych dni będzie więcej niż złych.
W szkole już oceny powystawiane, a za tydzień ferie, więc będę się częściej pojawiała na blogu. 
Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami minionego roku. Dzisiaj kolorówka a jutro pielęgnacja. Wiele kosmetyków już się tutaj pojawiało, ale jak podsumowanie to zróbmy to w jednym miejscu ;)
Zaczynamy!



-Błyszczykowa pomadka do ust z Wibo - bardzo tanie pomadki, super kolory, dają świeży efekt, lekko nawilżają, idealne na co dzień, bardzo ładnie pachną, używałam bardzo często. Polecam!
-Eyeliner z Maybelline - mój jest w kolorze czarnym, bardzo intensywny kolor, bardzo długo utrzymuje się na powiece, szybko zastyga, szybko i łatwo się nim rysuje kreskę, wydajny, mój ulubieniec
-Puder Stay Matte z Rimmela - recenzja tutaj


-Odżywki do paznokci Eveline - bardzo lubię te odżywki mimo iż mają wiele przeciwników, jest wiele rodzajów i każda u mnie sprawdza się cudownie, nic mi się nie dzieje a stosuje je od ponad roku, są tanie i wydajne, idealnie sprawdzają się pod lakier kolorowy jak i same
-Top coat z Wiborecenzja tutaj


-Paletka Sleek Oh so special - był to mój ulubieniec poprzedniego roku i nic się nie zmieniło, nadal bardzo ją lubie i używam bardzo często, kolory są na co dzień jak i na wieczór, cienie są dobrze napigmentowane. cena przystępna
-Cień Color Tatto Maybelline - jest to cień w kremie, bardzo, prosty w użyciu, długo się trzyma, kolor idealny na dzień, fajna konsystencja, nie trzeba nic więcej nakładać na oko bo on "robi całą robotę" 

To by było tyle z kosmetyków kolorowych. Piszcie co u Was królowało w tym roku.
Pozdrawiam! ;)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam