wtorek, 23 czerwca 2015

Mix#8

Hej!
Dzisiaj kilka migawek z moich ostatnich dni. Zdjęcia nie najlepszej jakości, ale mam nadzieję, że z czasem będzie się to poprawiać. Zostawiam was dzisiaj z takim luźnym postem. Już wkrótce ulubieńcy! ;)

 Karuzela dobra w każdym wieku! ;)
 Świeżo wyciskany sok z jabłka i pomarańczy oraz zielona herbata, w końcu nauczyłam się pić ją bez cukru! :)
 Czas się poruszać, zaczynam od bieżni, tylko 217 kcal spalone :/
Czas na relaks, niestety gazety plotkarskie są coraz gorsze i puste :(
 Koncert Big cyc na śląsku ;)
 Tydzień amerykański w Lidlu :D
 Mój nowy, letni kolorek na paznokciach, powrót do pasteli :)
 Zdjęcie z początku czerwca, brakuje mi ciepłych, letnich dni :/
 Zimno i deszczowo, więc najlepiej wziąć się za czytanie z herbatką i kocykiem :)

Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam