poniedziałek, 8 czerwca 2015

Nowości kosmetyczne

Hej!
Wiem, że dawno mnie już tutaj nie było. Aktualnie jestem po maturach i mam nadzieję, że nadrobię wszystkie zaległości w blogowaniu. Mam kilka nowych pomysłów na posty i dużo, dużo zdjęć do opublikowania dla Was. Będę starała się teraz dodawać posty regularnie bez większych przerw. Dzisiaj produkty kosmetyczne, które goszczą u mnie już od jakiegoś czasu. Część z nich już prawie kończę, więc są ze mną już dość długo ale nie było czasu ich pokazać. Jeśli chcecie coś więcej o nich poczytać to dajcie znać.

 Balsam do ust Biedronka 6zł
Antyperspirant Adidas 7zł
Krem Ava Rossmann 13zł
 Produkty z Organique dostałam w prezencie urodzinowym :)
Szampon keratynowy Sklep fryzjerski 50zł
 Płyn micelarny bebeauty Biedronka 7zł
Płyn do higieny intymnej Rossmann 3zł
Szampon Loreal elseve 10zł
Pilniczek do paznokci Rossmann 6zł
 Alantandermoline apteka 10zł
Płyn micelarny bebeauty 4zł
Żel pod prysznic prezent
Tonik Lirene Rossmann 10zł
Odżywka Schwarzkopf Rossmann 9zł
Szampon Nivea Rossmann 10zł
Top Coat Seche vite Allegro 18zł
 Wszystkie produkty kupione na przecenie -40% w Rossmannie
Krem na rozszerzone naczynka Ava 
Krem wybielający Ava
Płyn micelarny Bourjois
Tonik Lirene
Rossman -49% na kolorówke
Puder stay matte 13zł
Krem CC Bourjois 22zł
Podkład Bourjois 30zł

Dość duzo tego, alejak już wspominałam nazbierało się tego przez ostatnie 2 miesiące.
Piszcie co mieliście, co się sprawdziło a co nie.
Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam