czwartek, 18 czerwca 2015

Nowości z szafy

Hej!
Przyszedł czas na pokazanie wam moich zdobyczy z szafy. Nie wiem czy jeszcze gdziekolwiek je dostaniecie, bo są to zakupy z dość dawna. Będzie to totalny misz masz, bo są tu rzeczy z Reserved, Lidla, H&M, Allegro, C&A i innych. Zazwyczaj poluję na jakies okazje i promocje, ale czasami tak mi sie cos spodobało, że musiałam kupic w regularnej cenie. Głównie to T-shirty, które przydają się przez cały rok.
 T-shirt Cropp (prezent)
 Buty H&M 30zł
 Zwiewna bluzka Lidl (prezent)
 Czarne body Butik 35zł
 Zestaw dresowy (prezent)
 Spodnie do kostki C&A 70zł
 Bluza Sinsay 40zł
 Spodenki piżamowe Lidl 15zł
Stopki do balerinek Pepco każda po 2zł
 Spodenki z wysokim stanem Lidl 30zł
 Sweterek Reserved 40zł
 Spódnica Reserved 50zł
T-shirt Sinsay 20zł
Torba Allegro 80zł

Tyle z moich zakupów. Planuję jeszcze zakupić kilka T-shirtów oraz spodenki jeansowe. Zobaczymy może coś jeszcze mi wpadnie w oko.
Do następnego! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam