środa, 10 czerwca 2015

Stosik*25

Hej!
Mam wakacje, więc oczywiście nie mogło zabraknąć książek do czytania. Od razu po maturach odwiedziłam bibliotekę i wypożyczyłam kilka pozycji. Większość to twórczość Evansa. Bardzo lubię jego książki, czyta się je szybko i przyjemnie. Książki to może nie jest najlepsza forma spędzania wolnego czasu w lecie, ale wtedy mam najwięcej czasu i lubię "przenosić się" w inny świat.

1. Cecelia Ahern "Love, Rosie"
2. Richard Paul Evans "Bliżej słońca"
3. Richard Paul Evans "Dotknąć nieba"
4. Richard Paul Evans "Kręte ścieżki"

Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam