piątek, 12 czerwca 2015

Projekt denko-ostatnie 2 miesiące

Hej!
Dziś przychodzę do was z projektem denko, który pojawiał się u mnie regularnie co miesiąc, jednak nie udało mi się zrobić go w kwietniu, dlatego dzisiaj pokaże wam wszystkie zużyte produkty w przeciągu 2 ostatnich miesięcy.


 1. Żel pod prysznic Balea-jeden z moich ulubionych żeli, bardzo gęsty, wydajny, dobrze się pieni, zapach każdego z nich jest ładny, nieduszący, posiada mini kapsułki, które pod wpływem palców i mycia rozpuszczają się dając dodatkowe nawilżenie, ja swoje kupuje w DM w Czechach, cena to ok. 5-6zł
Czy kupię ponownie? Tak
2. Żel pod prysznic Isana-bardzo tani Rossmannowski żel, czasami po nie sięgam, próbując różnych wariantów zapachowych, koszt to ok. 3zł, niestety moim zdaniem niewydajne, a zapach nie utrzymuje się długo na skórze
Czy kupię ponownie? Nie wiem
3. Green pharmacy szampon do włosów- jak dla zwykły, nie robiący szału szampon, średnio wydajny, nie wygładzał włosów ani nie zmniejszył przetłuszczania się ich tak jak to pisze na opakowaniu, dostępny w Rossmannie za ok. 6zł
Czy kupię ponownie? Nie
4. Szampon do włosów eva natura- o tym produkcie pisałam już raz na blogu we wpisie z bublami, strasznie się na nim zawiodłam, więcej przeczytanie tutaj
Czy kupię ponownie? Nie
 5. Avon krem do rąk- produkt o ładnym, delikatnym zapachu, zawilżał w stopniu zadowalającym, wydajny, tani, pod koniec nieco się rolował przy aplikacji, ale nie wiem czym to było spowodowane
Czy kupię ponownie? Może kiedyś
6. Isana balsam po goleniu- produkt dość przyjemny, lekko łagodził zaczerwienienie po goleniu, jedyny i dość poważny minus dla mnie to był jego zapach, kompletnie nie przypadł mi do gustu, cena bardzo niska jak na takie działanie
Czy kupię ponownie? Raczej nie
7. Avon balsam do ciała- produkt który mocno nie nawilżał, jedynie co to dawał lekki zapach po nasmarowaniu, konsystencja mi niestety nie odpowiadała, bardzo rzadki, spływający z dłoni, zapach przyjemny owocowy
Czy kupię ponownie? Nie
8. Isana pisanka do golenia- uwielbiam te pianki, już nie raz o nich pisałam, wydajny, dobrze się sprawdzają, zapachy przyjemne, łatwe i szybkie w użyciu
Czy kupię ponownie? Tak
9. Ava krem do twarzy- mój absolutny ulubieniec, używam go od ok. 2 lat i sprawdza się u mnie fenomenalnie, używam go tylko na dzień pod makijaż, szybko się wchłania, nie lepi się, wydajny, ma ładny, delikatny zapach, cena przystępna
Czy kupię ponownie? TAK
10. Peeling enzymatyczny BU- od dawna używany, więcej tutaj
Czy kupię ponownie? Tak
11. Lirene tonik do twarzy- tak samo jak krem używam go od bardzo dawna, na przemian z innymi tonikami, głównie z Ziaji, ten jednak pobija wszystkie, odświeża, delikatnie nawilża, ma przyjemny zapach, uwielbiam go stosować, często pojawiał się już w moich ulubieńcach
Czy kupię ponownie? Tak
12. GorVita żel aloesowy- używałam tego kosmetyku tylko i wyłącznie na noc, moim zdaniem pod makijaż by się kompletnie nie sprawdził, nawilżał skórę twarzy, łagodził zaczerwienienia, dobrze się rozprowadzał, wydajny
Czy kupię ponownie? Tak
13. Bebeauty pilnik do paznokci- jak dla mnie wystarczający, dość dobrze piłował paznokcie, nie uszkadzał płytki paznokcia, działał jak trzeba
Czy kupię ponownie? Tak
14. Maybelline tusz do rzęs the colossal- po raz kolejny go zakupiłam, więcej tutaj
Czy kupię ponownie? Tak
15. Maybelline tusz do rzęs- kupiłam go z polecenia jednej z Youtuberek, dobrze rozczesywał rzęsy, nie sklejał ich, dawał dość delikatny look, nie pogrubiał mocno, ale dało się zauważyć wydłużone rzęsy
Czy kupię ponownie? Może kiedyś
16. Wibo lakier do paznokci- wszystko na jego temat

Dość duzo się tego tym razem nazbierało.
Do następnego! ;)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam