piątek, 31 sierpnia 2012

Koturny!

Cześć!

Ostatnio po prostu "chorowałam" na koturny! Szukałam na Allegro, na stronach internetowych z obuwiem, w sklepach, w sieciówkach. Niestety przez ponad miesiąc nic mnie nie zadowoliło. Kompletnie nic mi się nie podobało lub było zwyczajnie za drogie. Na początku chciałam czarne, ale potem kolor już był mi obojętny. Obejrzałam setki par butów szukając tych jedynych i w końcu znalazłam. Z nudów weszłam na Allegro po raz setny chyba, ale cóż i zobaczyłam je. Od zawsze takie chciałam. Niektórzy powiedz, że to zwykłe koturny nic specialnego, a dla mnie są po prostu idealne. Kosztowały 49 zł, a z przesyłką ok 60 zł.

Co o nich sądzicie ?
















Pozdrawiam! ;)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam