piątek, 3 maja 2013

Projekt denko w kwietniu

Hej!

Ostatnio mam jakieś problemy z przesłaniem zdjęć na bloga. Próbowałam napisać ten post już od trzech dni i jakoś mi nie wychodziło;/ W końcu dziś się udało! Pogoda nam się totalnie popsuła, jest ponuro i zimno. Kwiecień się skończył, więc czas na comiesięczny projekt denko na blogu. W tym miesiącu dość dużo się tego nazbierało, ale to dobrze, bo w końcu pozbywam się z szafek zapasów i robi się więcej miejsca.
No to zaczynamy!







-Ziaja odżywka do włosów masło kakaowe-kupiłam ten produkt, bo słyszałam o nim dość dużo pozytywnych słów jednak mnie jakoś strasznie nie zachwyciła. Kosztowała coś ok. 6-7zł, była średnio wydajna, a zapach nie utrzymywał się na włosach na długo. Raczej do niej nie powrócę.

-Dove szampon Silk&Sleek- szampon jak szampon, mył dobrze włosy, jego zapach był przyjemny i długo utrzymywał się na włosach. Kupiłam go w zestawie z innymi kosmetykami Dove, więc nie wiem ile kosztuje w drogerii. Lubię szampony z Dove, więc kiedyś jeszcze do nich powrócę.

-Babydream szampon- bardzo fajny produkt, dobrze mył włosy, jednak trochę ich pląta, jest baaardzo tani, bo kosztuje coś ok 3,50zł. Już kupiłam kolejna butelkę i na pewno nie ostatnią. Warto choć raz go wypróbować. Polecam!


-Perfecta Spa masło do ciała- było to już moje drugie opakowanie tego masła, bardzo dobrze nawilża i nie klei się do ubrań. Ogólnie masła z Perfecty są dość lubiane. Ja być może jeszcze kiedyś sięgnę po ten produkt, ale już na pewno w innej wersji zapachowej, bo to już mi się znudziło. Polecam!

-Physiogel krem do twarzy-ubóstwiam ten produkt! Uratował moja twarz od totalnego wysuszenia. Co prawda jest dość drogi, bo kosztuje ok.40zł, ale na pewno wart tej ceny. Będę go stosować przez wiele miesięcy i jest to mój ulubiony krem do twarzy! Polecam!

-Isana krem do rąk-bardzo dobry krem do rąk. Super nawilża, jest tani i wydajny. W Rossmannie na promocji kosztuje coś ok 3-4zł więc można go sobie wypróbować. Jeszcze kiedyś do niego wrócę.

-Ziaja nuno krem tonujący-ten produkt muszę już wyrzucić, bo mi się przeterminował. Zużyłam ok. 1/3 opakowania. Z tego co mogę powiedzieć to to, że dobrze wyrównywał koloryt skóry, nie zapchał mnie i był dość tani. Być może jeszcze kiedyś po niego sięgnę.

-Ziaja demakijaż płyn do demakijażu oczy
-Bourjois woda micelarna 
TUTAJ jest porównanie tych dwóch produktów. Poczytajcie!


-Nivea vitamin shake pomadka do ust-używam tych pomadek od wielu miesięcy i jestem z nich bardzo zadowolona. Dobrze nawilżają usta, są tanie i wydajne. Już używam kolejnego opakowania.

-Inglot lakier do paznokci nr 72
-Trinity lakier do paznokci
-Miss sporty nr 415

To na tyle. Piszcie co Wy zużyliście i co polecacie!
Pozdrawiam! ;)

2 komentarze:

  1. Ja się skuszę na masło z perfecty, os dawna to planuję :D i muszę kupić jakąś pomadkę nawilżającą może i ta tym razem wypróbuję :)
    Też polecam ten krem do buźki jest najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie czaję się na physiogel, szukam kremu niezapychającego...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam