niedziela, 15 września 2013

Colossal Volum' Express-recenzja

Hej!

Dziś post z recenzją tuszu do rzęs, który używałam przez ostatni miesiąc. Myślę, że w przeciągu tego miesiąca dobrze przetestowałam tusz i już mogę co nie co o nim napisać.Tusz jest z firmy Maybelline i nazywa się "The Colossal Volum; xpress Mascara" według producenta tusz ma zwiększać objętość naszych rzęs.


Opakowanie ładnie wykonane. Poręczne i schludne. 


Jeśli chodzi o szczoteczkę to producent obecuje, że szczoteczka dokładnie rozczesuje i nadaje rzęsom pożądany kształt. Z tym mogę się zgodzić. Rzęsy są ładnie rozczesane i dobrze wyglądają. Może nie nadaje jakiejś super objętości, ale fajnie wydłuża rzęsy i je podkręca. 

Oko bez tuszu:
 Oko z jedną warstwą tuszu:


 U mnie tusz trzyma się cały dzień. Czasem niestety zauważyłam, że się osypuje, ale to już tak po paru dobrych godzinach.
Ze zmyciem produktu nie ma właściwie żadnego problemu, szybko schodzi z rzęs.
Cena tuszu to ok. 25 zł ja zapłaciłam za niego 20 na promocji w Rossmannie. 
Jestem z niego dość zadowolona, ale z Wibo chyba bardziej mi odpowiadał. 

A jak się u Was sprawdził? Testowałyście?
Pozdrawiam ;) 

7 komentarzy:

  1. Aż wstyd się przyznać jednak ja nie testowałam jeszcze żadnego tuszy z tej firmy :)
    Słyszałam jednak, że są godne polecenia więc pewnie niebawem się skuszę na jakiś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się właśnie czy go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją i niestety trochę wody bądź łez i łatwo o rozmazanie niestety, dlatego najlepsza na suche dni

    OdpowiedzUsuń
  4. też testowałam i jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To mój ulubiony tusz z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wpadnij :) http://olivejasisnskafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbieram się do przetestowania go i nie umiem się zabrać od ładnych kilku miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam