poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Chrońmy to co mamy!

Cześć!
Z racji tego, że za parę dni wyjeżdżam na wakacje postanowiłam zafundować sobie coś dobrego dla mojej twarzy. A mianowicie chodzi o filtr do twarzy. Jak wiadomo jest to ważny element naszej pielęgnacji latem. Uważam, że przy moim typie skóry czyli tłusta z trądzikiem powinnam używać filtrów przez cały rok. Jednak dopiero teraz postanowiłam je wypróbować. Dość długo szukałam tego "może" idealnego. Wiele czytałam na blogach, forach i oglądałam różne filmiki na YouTubie. W końcu parę dni temu zdecydowałam się na filtr z firmy Bioderma. Swój zamówiłam na internecie. Zapłaciłam za niego 49,99zł. Nie wiem ile kosztuje w normalnie w aptece. Krem ma bardzo fajną konsystencję, jest biały, ale na twarzy bardzo dobrze się rozprowadza i nie bieli twarzy.


A Wy używacie filtrów latem?
Jeśli tak to jakich ?




2 komentarze:

  1. Tak, filtr to coś, co towarzyszy mi przez cały rok. Tego filtru Biodermy jeszcze nie próbowałam. Najlepsze dla mnie to: w okresie jesienno - zimowym spf25, dokładniej Clinique Superdefense SPF25 (Cudo! Polecam!). Natomiast w tych cieplejszych miesiącach używam 30 lub nawet wyżej. Obecnie Avene Cleanance Solaire SPF 40 - również polecam - świetny dla cery tłustej/mieszanej :-) Bardzo fajny blog! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji bloga;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam