środa, 22 sierpnia 2012

Z podróżnika zakupoholika - Part 2!

Hej!

Przez wakacje odwiedziłam wiele ciekawych miejsc. 
Jednym z nich był kraj Bośnia i Hercegowina, a w nim miasto Banja Luka
Miasto to znajduje się w zachodniej części BiH i jest drugie co do ilości mieszkańców.
Zwiedziłam go troszkę i powiem Wam, że widać tam i biedę i przepych. 
Dwie różne skrajności, albo to albo to. 
Jednak miasto samo w sobie jest bardzo ładne. 
Ludzie są mili i przyjaźni do innych. W mieście jest średniowieczna twierdza, 
Sobór Chrystusa Zbawiciela,  wieża zegarowa i jeszcze parę innych, ciekawych miejsc.
Dodam Wam parę zdjęć z miasta oraz podróży.











Pozdrawiam! ;*

2 komentarze:

  1. Bylam w tym roku ze znajomymi ze studiow (slawistycznych zreszta) na takim Balcan trip'ie (bosnia-chorwacja-slowenia) , co prawda w Bosni widzialam tylko Mostar (ot taki jednodniowy wypad), ale znajomi podrozowali tez dalej, do Sarajewa. I jak sie dowiedzialam, ze nie byli w Banja Luce to myslalam, ze spadne z krzesla, ja bym nie odpuscila!
    Zazdroszcze i pozdrawiam ;)
    (Moze za rok...;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banja Luka jest warta zobaczenia!
      Polecam i mam nadzieję, że sie uda.
      Zapraszam do obserwacji bloga!
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam