piątek, 24 sierpnia 2012

Letnie orzeźwienie!

Cześć!

Od około tygodnia mamy bardzo fajną, ciepłą pogodę. Czasem jest duszno i dobrze jest się orzeźwić. 
W lecie mamy bardzo soczyste i dobre owoce sezonowe takie jak arbuz, melon, truskawki, winogrona, brzoskwinie. Mnie osobiście lato zawsze kojarzyło się jednak z arbuzami! 
Uwielbiam je! 
Najlepiej takie soczyste i bez pestek :P Jem je normalnie i dodaję do koktajli. Ostatnio zrobiłam sobie sałatkę owocową z banana, brzoskwini, kawałka arbuza i białych winogron. Zachęcam Was do zrobienia takiej oto przekąski, która bardzo dobrze smakuje, super wygląda, jest prosta w przygotowaniu, tania i smaczna!





A Wy co jecie w takie upalne dni ?
Pozdrawiam! ;)

3 komentarze:

  1. zostawiłaś u mnie komentarz, więc jestem ;)) obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jem mnóstwo owoców, piję koktajle i lubię wodę z malinami, miętą i cytryną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam