poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Projekt denko - lipiec!

Hej!

Lipiec się skończył już 2 tygodnie temu a ja dopiero z projektem denko. No niestety, ale tak czasem bywa. W lipcu zużyłam dość sporo rzeczy i jestem z nich zadowolona. Niektóre spasowały mi mniej a niektóre więcej. Jeśli miałyście którąkolwiek z tych rzeczy to napiszcie jak się u Was sprawdzały. 


-Dezodorant Dove Go fresh

-Perfumy Avon "Summer white"


-Oliwkowe mydło pod prysznic Ziaja

-Ochronny płyn do płukania jamy ustnej Listerine

-Maska do włosów Wella Pro Series


-Głęboko oczyszczający kremowy żel do mycia twarzy Clean&Clear

-Tonik ogórkowy Ziaja

-Tonik oczyszczający Stay clear Nivea


-Krem do rąk i paznokci Happy End Bielenda

-Puder w kompakcie Synergen 03 Three

Do następnego! ;)

2 komentarze:

  1. projekt denko to bardzo fajna inicjatywa blogerek! ciekawa jestem kolejnych produktów. dodaję do obserwowanych i liczę na to samo. pozdrawiam! :)

    http://www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i już obserwuję Twojego bloga!
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam