niedziela, 19 sierpnia 2012

Stosik*5

Cześć!
Dawno mnie tutaj mnie było, a to za sprawą mojego wyjazdu za granicę. Nie miałam niestety możliwości dodawania postów i teraz muszę nadrobić zaległości. Postaram się jak najczęściej coś dodawać, Oczywiście pojawią się zdjęcia z podróży, ale to później. Teraz chcę Wam zaprezentować stosik sierpniowy, a właściwie jego część, ponieważ przeczytałam dużo więcej, co pokaże Wam w innym poście! Mam nadzieję, że korzystacie z pogody i (NIESTETY) końcówki wakacji.
Od góry:
1. "Doskonały dzień" - Richard Paul Evans
2. "Mroczny sekret" - Libba Bray
3. "Ślub" - Nicholas Sparks
4. "BrzydUla. Pamiętnik" - Julia Kamińska

Pozdrawiam! ;*

3 komentarze:

  1. Pewnie książka Sparksa będzie najlepsza, jak zwykle:)))
    Jestem ciekawa jaka będzie "Brzydula. Pamiętnik";D
    Napisz coś o niej jak przeczytasz:P Serial był świetny!:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety "Ślub" Sparksa mnie zawiódł, dużo lepsza okazała się książka Evansa.
    Pamiętnik był lekki i przyjemny, choć jak ktoś nie oglądał serialu to nie połapie się o co chodzi, ale jak obejrzał t to jest fajne uzupełnienie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślub to przepiękna książka, i lekko się ją czyta. Jest wzruszająca. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam