wtorek, 28 sierpnia 2012

Koniec leniuchowania!

Hej!

Ja wiecie wakacje niestety nam się już kończą.  Choć niektórzy może jeszcze się gdzieś wybierają we wrześniu czy październiku. Studenci mają jeszcze miesiąc. Teraz czas już myśleć o szkole, sprawdzianach, lekturach i innych tego typu rzeczach.  Ostatnio byłam na zakupach w Auchan i kupiłam parę rzeczy szkolnych, więc myślę, że mam już wszystko. Potrzebuję jeszcze jakiejś fajnej, pakownej torby w kolorze czarnym, brązowym lub granatowym. Jeśli macie jakąś fajną stronkę z torbami to napiszcie w komentarzach. 
Trzeba także pomyśleć o liście ciuchowych "must have" na jesień i zimę. Ja jeszcze takiej listy nie mam, ale w najbliższym czasie mam zamiar ją stworzyć.
A Wy jak spędziliście wakacje? Gdzie byliście? Jak przygotowania do szkoły ?







Plus małe zakupy...


Do następnego!

5 komentarzy:

  1. Ja dziś jadę po zeszyty i inne akcesoria. :)

    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacje spędzone fantastyczne, przygotowania do szkoły mizernie idą. :)
    + obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpis o trądziku już jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam