niedziela, 26 sierpnia 2012

Pierwsza recenzja - "Ślub"




Tytuł: Ślub

Autor: Nicholas Sparks

Liczba stron: 272

Wydawnictwo: Alabatros

Zacznę od tego, że uwielbiam twórczość Nicolasa Sparksa. Pierwszą książką jaką przeczytałam tego autora była powieść pt. „Ostatnia piosenka”. Od razu zauroczyłam się jego literaturą. Sparks pisze w prosty, lecz jak dla mnie piękny sposób. „Ślub”  jest piątą książką tego autora, która trafiła w moje ręce.  

Opowiada ona o małżeństwie. Mąż - Wilson zapomniał o dwudziestej dziewiątej rocznicy ślubu. W pewnym momencie postanawia wziąć się w garść i zmienić swoje nastawienie. Chce wziąć przykład ze swojego teścia Noaha, który był bardzo szczęśliwy ze swoją małżonką. Będzie starał się cały rok, żeby ten dzień był naprawdę wyjątkowy. Aż pewnego dnia do ich domu przyjeżdża córka – Anna oznajmia im, że w dzień ich rocznicy ślubu zamierza wyjść za mąż za Keitha. W czasie przygotowań małżeństwo zbliża się do siebie. Jak potoczą się ich dalsze losy? Jaki prezent miał dla Jane Wilson ? Czy uda im się znów zbliżyć ? Przeczytajcie!

Książka była fajna, choć nie wciągnęła mnie za bardzo. Natomiast koniec był cudowny i wzruszający. 

6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam