piątek, 15 lutego 2013

5 ulubionych zapachów



Hej!

Dziś piątek. Jak Wam mija ten dzień ? Ja siedzę przed komputerem i piszę dla Was posta a zaraz pójdę obejrzeć jakiś film. 
Post będzie o moich pięciu ulubionych zapachach. Posiadam więcej perfumów, ale te używam najczęściej i dziś je pokaże. Osobiście strasznie lubię perfumy, wody toaletowe, mgiełki itp. Najbardziej lubię świeże zapachy, nie takie duszące.






Calvin Klein
In2U her

 Nuta głowy: różowy grejpfrut, liście czerwonej porzeczki, bergamotka
Nuta serca: biały kaktus, orchidea
Nuta bazy: wanilia, drzewo cedrowe, ambra

Moim zdaniem zapach jest wyrazisty, dość długo się utrzymuje na skórze. Nadaje się raczej na każdą okazję, choć uważam, że bardziej sprawdzi się na wiosnę i lato. Nie jest to jakiś bardzo drogi produkt, bo jego ceny wahają się od 110-150zł za 150ml. Mój numer jeden!





Avon
Summer white

Nuty zapachowe: nuty kwiatowe, białe piżmo

Zapach typowy na lato. Jest dość delikatny i świeży. Nie utrzymuje się cały dzień, ale tak z 5 godzin. Przypomina mi białe, czyste, świeże pranie :) Troszkę pachnie jak proszek do prania, więc nie każdemu pasuje, ale polecam. Cena dość przystępna, bo w katalogu w promocji można go dorwać nawet za 19,99zł!



 Avon
Bond girl 007

Nuta głowy: brzoskwinia, kwiat pomarańczy
Nuta serca: jaśmin, orchidea, frezja
Nuta bazy: bursztyn, drzewo kaszmirowe, paczula, piżmo

Zapach dłużej utrzymuje się na ubraniach niż na skórze. Jest ciepły, kwiatowo-owocowy, seksowny. Jak dla mnie idealny na zimę. Ciekawa butelka, która ładnie się prezentuje. Cena jak na Avon dość wysoka, ale myślę, że warto spróbować.


Coty
Playboy 
Vip

Nuta głowy: nektarynka, piwonia
Nuta serca: jabłko, czerwone owoce, kwiat wanili
Nuta bazy: drzewo kaszmirowe, drzewo sandałowe, piżmo

Zapach bardzo seksowny, ciepły, tajemniczy, kobiecy. Jak dla mnie idealny na imprezy. Bardziej dla nastolatek. Cena bardzo dobra, bo coś ok. 15zł. Bardzo wydajny i na pewno warto go wypróbować.



Avon naturals
owoc granatu i mango

 Fajne odświeżenie w lecie. Nie utrzymuje się długo, ale zawsze można się nim spsikać ponownie. Słodki zapach na lato, kojarzy mi się z wakacjami. Można go także używać jako odświeżać powietrza czy mgiełka do pościeli. jest dziewczęcy i bardzo owocowy. Kosztuje coś ok. 10zł.

To by było na tyle.
A Wy jakie zapachy lubicie?


2 komentarze:

  1. ja dostałam osttanio perfumy o zapachu konwalii :) piekny zapach wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  2. te perfumy Calvina Kleina są świetne! świetny jest też zapach Diora ''Ma cherie'' :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam