sobota, 9 lutego 2013

Mini zakupy!

Hej! 

Nareszcie doczekałam się ferii. Mogę cieszyć się nimi przez 2 tygodnie! Mam nadzieję, że nadrobię zaległości na blogu. Wczoraj jeszcze wybrałam się na zakupy do Rossmana i do Ziaji. Potrzebowałam paru rzeczy,a parę wpadło całkiem przypadkowo, jak to zwykle bywa ;) Przez ferie strasznie chciałabym odwiedzić Ikee i zaopatrzyć się w parę pudełek, bo chce przeorganizować moją "toaletkę". Zobaczymy może mi się uda!


-Ziaja masło kakaowe kremowa odżywka wygładzająca - 4,90zł
-Ziaja Krem do rąk + do twarzy masło kakaowe - 5,10zł
-Isana Krem do rąk rumiankowy - ok.3zł
-Joko Lakier do paznokci Little princess J 116 - 12zł


-Nivea pomadka ochronna - 5,50zł
-Nivea anti-perspirant - ok.8zł
-Isana zmywacz do paznkci - ok. 4zł

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. uwielbiam kosmetyki z Ziaji ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkie zakupy to najlepsze zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od lat jestem zakochana w zapachu masła kakaowego z ziaji :)
    zapraszam Cię do siebie, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam