sobota, 16 lutego 2013

Ostatni dzwonek!

Hej!

Wczoraj wybrałam się kupić prezent dla przyjaciółki na urodziny, a przy okazji wpadło coś do mojej szafy w okazyjnej cenie! W sklepach już za bardzo nie widać wielkich, czerwonych plakatów z napisem "SALE", ale w niektórych sieciówkach można znaleźć pojedyncze rzeczy z zimowej wyprzedaży. Tej wiosny zauważyłam, że królować będą pastele i neony. Jakoś na razie nic nie zwróciło mojej uwagi z nowych kolekcji. Do rąk wpadły mi dwie rzeczy w bardzo, bardzo okazyjnych cenach!!
A jak Wasze zdobycze z wyprzedaży?!



 Spódniczka New Yorker 9,95zł
Top Reserved 13,99zł

Pozdrawiam! ;)

5 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka :) Ja na wyprzedażach dorwałam 2 bluzki pasek i sweterek :D
    Bardzo ciekawy blog :)
    +dodaję do obserwowanych!

    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam