niedziela, 24 lutego 2013

Urodzinowe mini rozdanie!

Z racji tego, że 31 marca blog będzie obchodził swoje pierwsze urodziny, chciałam zrobić mini rozdanie!
Niestety nie jestem jeszcze osobą zarabiającą, więc nagrody nie będą bardzo kosztowne, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. Tylko jeden produkt jest całkowicie nowy, ale reszta jest naprawdę dobra tylko po prostu u mnie się nie sprawdziła. Jeśli chcecie je przetestować to zapraszam. 







1. Ziaja maska kojąca z glinką różową. Skóra wrażliwa. Nowy produkt. 

2. Avon ColorTrend pomadka do ust kolor SEQUIN. Produkt użyty tylko raz.

3. Nivea visage krem przeciw niedoskonałością na dzień. Jest go ok. połowa w opakowaniu.

4. Garnier krem BB kolor 02-LIGHT. Produkt użyty tylko raz. Prawie cały w opakowaniu. Wygląda jak nowy.

Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem tego bloga.

Regulamin:
1. W rozdaniu mogą wziąć udział tylko publiczni obserwatorzy tego bloga.
2.  Rozdanie trwa od 24.02.13r. do dnia 31.03.13r włącznie.
3. Organizatorem rozdania jestem ja.
4.  Wyniki rozdania ogłoszę do 03.04.13r. a paczkę wyślę do 15.04.13r.
5. Zwycięzcę poinformuję e-mailem i ma on 3 dni na wysłanie mi adresu do wysyłki.
6. Po nadaniu przesyłki odpowiada za nią Poczta Polska
 7. Wysyłka tylko na terenie Polski
8.  Zgłaszając chęć udziału w rozdaniu akceptujesz warunki tego Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883). 10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.) 

 Zgłoszenie:
Obserwuję jako: ..............
Mój e-mail:..........

Jeśli macie jakieś pytania zadawajcie je w komentarzach lub na mój e-mail: kadi02@wp.pl
Zgłoszenia przyjmowane są pod tym postem. Mam nadzieję, że rozdanie Wam się spodoba i będziecie zadowoleni z kosmetyków.
Pozdrawiam!!


5 komentarzy:

  1. Ja mogę jedynie życzyć powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem publicznym obserwatorem jako: Kasia C
    Mój e-mail: katuska2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Ewka501
    Mój e-mail: ewka501@op.pl

    Dziękuje za zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoszenie:
    Obserwuję jako: Draculaura
    Mój e-mail: klaudia1300@.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: nicia725
    Mój e-mail: nicia725@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam