niedziela, 3 lutego 2013

Trochę lata w środku zimy!

Hej!

Dzisiejszy wczoraj dzień mi się strasznie dłużył, natomiast dziś już czas strasznie szybko leci. Jeszcze tylko tydzień szkoły i ferie!! Dwa tygodnie cudownego lenistwa i obijania się ;) Już nie mogę się doczekać. Trzeba tylko przetrwać ten tydzień, który będzie pełen kartkówek i sprawdzianów. Jeszcze wczoraj jak kładłam się spać nie było za oknem śniegu, a już rano jest go aż po kostki. Jakoś nie cieszy mnie to ;( Wolałabym żeby było 25 stopni, piękne, ciepłe słońce i wakacje. Ale wszystko w swoim czasie. Dziś umilam sobie dzień "sałatką owocową" z banana i pomarańczy. Tęsknie za letnimi sałatkami z arbuzem, nektarynkami, winogronami. Ale trzeba cierpliwie czekać na te chwile.





Oczywiście obowiązkowo ciepła herbata z sokiem malinowym do tego! ;)

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam