poniedziałek, 18 lutego 2013

Stosik*10

Hej!
Dziś post na szybko, bo nie mam za bardzo już czasu. Wkrótce postaram się dodać coś ambitniejszego :) 
A na razie stosik. Mam teraz jeszcze tydzień ferii więc mam dużo wolnego czasu, a co za tym idzie mogę dużo czytać. Mam spore zaległości książkowe ze swoich zbiorów jak i  z biblioteki. Na razie nadrabiam te z biblioteki, bo muszę je w końcu oddać. Na polu strasznie zimno i mroźno, więc nic tylko czytać. Chciałabym już wiosnę i lato, tak z 25 stopni, żeby wyjść na pole w koszulce z krótkim rękawem. Niestety trzeba jeszcze poczekać!

Pozdrawiam! ;)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam