piątek, 1 marca 2013

Haul!

Hej!
Nareszcie skończył się ten koszmarny tydzień. Mam nadzieję, że następny będzie lekki i przyjemny. W przeciągu ok. 2-3 tygodni odwiedziłam parę sklepów i nazbierało się trochę zakupów. Nie miałam zbytnio pieniędzy ani czasu żeby kupować nowe kosmetyki czy ciuchy, ale parę tego jest. Jutro mam zamiar się relaksować i korzystać z wolnej soboty. Zakupy są z Rossmanna, Biedronki, Allegro oraz z Avonu. Bardzo chciałam mieć ten pędziel z Hakuro i w końcu się doczekałam! Mam nadzieję, że się sprawdzi. Na pewno jeszcze kiedyś wspomnę Wam o tych rzeczach.


-Isana krem do rąk Kwiat pomarańczy 2,99zł
-Joanna Sensual plastry do depilacji twarzy 6,99zł
-Ava krem do twarzy z zieloną herbata ok.10zł


-Isana żel pod prysznic o zapachu kokosa 2,99zł
-Lirene tonik nawilżająco-oczyszczający 11,99zł


-Virtual lakier do paznokci (Biedronka) 3,99zł


-Avon superSHOCK kredka do oczu 13,99zł


-Hakuro pędziel do pudru i podkładu (Allegro) ok.31zł

To na tyle!
Do następnego! ;)


3 komentarze:

  1. o kredka jest bardzo fajna, miałam kilka razy :)
    Żel jest świetny, ten ma znajoma, ja kupiłam o zapachu Masła Shea i owocu pasji taki fioletowy :) wszystkie pięknie pachną i są w bardzo atrakcyjnej cenie <3

    O mam pytanie co do plastrów: Są dla Ciebie skuteczne? Mi coś nie dokladnie wyrywają włoski (nie wiem może źle stosuję :( )

    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zauważyłam, że te plastry są niedokładnie, ale będę próbować dalej :)
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

      Usuń
  2. kolejna posiadaczka tego pędzla, a ja dalej zastanawiam się nad jego kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam