niedziela, 24 marca 2013

Stosik*11

Hej!
Już mamy koniec weekendu, ale ja idę jeszcze tylko 3 dni do szkoły a później 6 dni wolnego! Te parę dni mam dość luźne oprócz wtorku, ponieważ mam sprawdzian z chemii :( Wczoraj biegałam 30 minut, ale dążę do tego by zaliczyć godzinny bieg bez przerwy. Zobaczymy jak to będzie.
Wieczorem zabrałam się za czytanie i tak mi minęła sobota. Dziś również mam zamiar coś poczytać. Chciałabym Wam przedstawić mój marcowo - kwietniowy stosik. Nie jest tego dużo, ale szkoła pochłania 80% mojego czasu. 
A Wy co czytanie?


Zapraszam na rozdanie!!
Do następnego! :)

1 komentarz:

  1. Ładny stosik ;*
    Na mnie czakają :"Wesele" i "Chłopi"..
    Ostatnio w ogóle nie mam czasu na czytanie czegoś prócz lektur.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam