piątek, 15 marca 2013

Weekendowe czytadła!

Hej!
Dziś mamy piątek, więc można zacząć weekend! W takie dni mogę odespać nieprzespane godziny i nadrobić wszystkie czasopisma i książki. Czasem jest tego tak dużo, że wszystkich nie zdążę przeczytać, ale to sporadycznie. Moja prasa jest na prawdę różna. Począwszy od Świata wiedzy, przez Flesz, Uroda, Joy i inne plotkarskie,a skończywszy na National geographic. Raczej co miesiąc kupuję co innego, najczęściej jednak wybieram Flesz. Wszystko zależy od ceny czasopisma i jego zawartości. Ostatnio czytałam też Galę, bo dorwałam ją akurat za 99 groszy! Różnie to bywa, ale zawsze coś do czytania przy łóżku mam!

A Wy co czytanie?!





2 komentarze:

  1. Też lubię kolorowe czasopisma ale czasami gdy już się je kupi- wielkie rozczarowanie, 5 minut przeglądania i nic więcej. PS. Czytam teraz książkę "Pomyśl tylko życzenie" o grupie kilku nastolatek i ich życiu, miałabyś może książkę godną polecenia o podobnym temacie? :) Jeśli tak to napisz, z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O podobnej tematyce polecam "Kawa z kardamonem" J.Jagiełło. Jedna z moich ulubionych książek o nastolatkach!
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam