niedziela, 3 marca 2013

Projekt denko-luty 2013!

Hej!
Dziś post z kolejnym projektem denko. W tym miesiącu nie jest tego dużo, jakoś mniej zużyłam tych produktów. Może miały na to wpływ ferie, przez które byłam prawie cały czas w domu i raczej nic nie używałam. Bardzo lubię takie posty, ponieważ zawsze można dowiedzieć się czegoś ciekawego na temat danego kosmetyki. Jeśli Wy też lubicie takie posty to napiszcie :) 




-AA Wrażliwa natura krem pod oczy -  fajny, lekki krem, nie podrażniał mi oczu, jednak miał średnie nawilżenie. Kosztuje coś ok 15zł w Rossmannie. Niestety nie zużyłam do do końca, bo po prostu mi się przeterminował.

-Eveline lakier do paznokci kolor 421 - ładny, fioletowy kolor, na paznokciach trzymał się ok 3-4dni z Top coatem. Po jakimś czasie już mi zgęstniał więc nie jestem w stanie go już używać.

-Olejek zapachowy do kominka


-AA cera wrażliwa krem odżywczy - dobry krem, dobrze nawilża cerę, raczej używałam do na noc, wydajny, być może kiedyś jeszcze do niego powrócę, cena dość niska jak na krem

-Ziaja mydło z algami pod prysznic - bardzo lubię te mydła z Ziaji, bardzo wydajne, tanie, ładnie pachnie, dobrze myje, dostępne prawie w każdym sklepie.

-Dove antyperspirant(pisałam o nim w każdym projekcie denko)

Pozdrawiam!;)

PS: ZAPRASZAM NA ROZDANIE!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam