sobota, 9 marca 2013

Wiosenne zakupy!

Hej!
Niestety na blogu ostatnio zapadła cisza, ale mam nadzieję, że to tylko przejściowe. Szkoła daje się we znaki codziennie przez 24h. Dziś postanowiłam się wybrać na wiosenne zakupy. Jeszcze wczoraj przeglądałam różne blogi i strony szukając wiosennych inspiracji i powiem Wam, że pomogło. Bardzo chciałam kupić miętowe spodnie i jeansową kurteczkę i udało się! O wiele lepiej robi się zakupy wiedząc czego się chce niż błądzić tak po galerii w "poszukiwaniu" czegoś fajnego :) Oto moje zdobycze:


 Jeansowa kurteczka H&M 129,90zł
 Miętowe spodnie C&A 64,90zł
 Sweterek w paski C&A34,90zł
Sweterek New Yorker 79,95zł

Jak Wam się podoba?!
Zapraszam na rozdanie!!
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, ja właśnie też mam zamiar kupić te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętowe spodnie są genialne. Też na takie poluję. :)
    I ostatni sweterek też niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miętowe spodnie i sweter z new yorkera- najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miętowe rurki mam takie same ;D uu obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Greya warto przeczytać mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku ja tez musze sie wybrac na zakupy, ale nigdy nie ma czasu :/ własnie przez ta szkole :< ciagle jakies sprawdziany testy, masakra! przesliczne sweterki! i baardzo zazdroszcze spodni! swietny blog :)) z checia bede zagladac tu czesciej :* w wolnej chwili zapraszam na morangobonita.blogspot.com :* buziole!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy wiosenne . Napewno poprawiają humor i wygląd :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam