środa, 20 marca 2013

Nowości kosmetyczne-marzec 2013!

 Hej!
Jeszcze tylko tydzień mi został i mam wolne aż do 3 kwietnia! Te parę dni na pewno mi się przyda. Mam nadzieję, że będzie ładna, słoneczna pogoda. U mnie dzisiaj było 5 stopni i świeciło słońce, natomiast wiał nieprzyjemny wiatr, który psuł całą wiosenną aurę. Jutro pierwszy dzień wiosny, a ja jakoś w ogóle jej nie czuję. Ostatnio wybrałam się w pare miejsc zrobić zakupy kosmetyczne. Niektóre rzeczy kupiłam okazyjnie, a niektóre po prostu potrzebowałam. Mam nadzieję, że się sprawdzą i będę z nich zadowolona.






-Rimmel Stay Matt puder w kompakcie 003 Peach Glow 19,99zł
-Avon skin so soft mgiełka do ciała z olejkiem 9,99zł
-Garnier Fructis odżywka do włosów suchych i zniszczonych 6-7zł
-bebeauty Spa sól do kąpieli 4-5zł
-Prokudent płyn do płukania jamy ustnej 4,99zł


-Isana suchy szampon 5,99zł
-Isana pianka do golenia 3,49zł
-Ziaja żel do nóg kasztanowy 3,29zł
-Miss selene lakier do paznokci 152 4zł



Zapraszam do rozdania!
Pozdrawiam! ;)

3 komentarze:

  1. Aż sama mam ochotę kupić sobie nowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  2. odżywka do suchow i zniszczonych włosów to coś dla mnie ...
    Ale ostatnio jest już mi wszystko jedno jeśli chodzi o nie, bo czy układam je pół godziny, czy nawet nie rozczeszę rano - po wyjściu na dwór, a później do jakiegoś budynku to co mam na głowie to jednakowy koszmar :(
    Wiosno gdzie jesteś...
    http://www.spoznienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj kupiłam tą samą pianke do golenia nóg, mam nadzieje, ze sie sprawdzi! :)) bardzo lubię Twojego bloga i obserwuje! zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga http://morangobonita.blogspot.com/ :* buzioole <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam