sobota, 16 marca 2013

Nowy sezon: Bieganie

Hej!
Dziś notka na temat nowego sezonu, który postanowiłam zacząć w moim życiu. Do lata zostały już tylko jakieś 3 miesiące, więc czas zabrać się na siebie. Nie mam za dużo czasu na chodzenie na siłownię czy jakieś zajęcia fittnes, więc postanowiłam, że najprostszym i najtańszym sposobem będzie bieganie. W zeszłym roku w lecie już jakieś kroki w tą stronę robiłam, ale były na pewno bardzo małe i nie dały dużych efektów. Od marca staram się biegać tak 2-3 razy w tygodniu i zobaczymy czy dalej wytrwam i jakie będą efekty. Nie ukrywam, że liczę na lekki spadek wagi :) Ale również na poprawę samopoczucia. W szkole mam też basem, więc zawsze to jakieś urozmaicenie od ciągłego biegania.
A Wy jakie sporty lubicie?
Macie jakieś rady dla początkujących ?





 Pozdrawiam! ;)



12 komentarzy:

  1. Ja lubię biegać ale za oknem teraz taka pogoda wszędzie zasypane więc nic z tego :( Ja polecam skakankę :) przyspiesza przemianę materii, i szybki spadek wagi :) i oczywiście mięśnie nóg, w moim przypadku również brzuszek się napina :D
    Polecam!
    Czekam na wyniki rozdania, jestem ciekawa kto wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też sie biore za siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsza jest motywacja, ja lubię jazdę na rolkach ale to tylko wtedy można gdy jest ciepło :) Jakoś zawsze gdy wychodziłam biegać, po kilku minutach mi się nudziło i zniechęcona wracałam do domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też mnie to nudziło, ale jak się ma dobre towarzystwo lub muzykę to jest super!
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. ja chyba zacznę trenować piłkę nożną i stawać się lepsza w ręcznej ;>
    życze ci, żebyś "dobiegła" do celu i się nie poddawała ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuję biegać jak tylko nastanie naprawdę ładna wiosenna pogoda.
    Tak,tak wiem, to pewnie tylko kolejna wymówka, bo żadna pogoda nie jest przeszkodą w bieganiu. Cóż. Ale będę! Będę na pewno! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam już sezon na bieganie gdyż przy nim zapomina się o wszystkich problemach . Była joga i fitness . A teraz uwielbiam spacery z psem po lesie . Pozdrawiam i życze wytrwałości . Dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam