piątek, 25 października 2013

Friday

Hej!

Nareszcie piątek i odrobina wolnego. Ja sobie właśnie siedzę i oglądam film, piję herbatkę i korzystam z wolnych chwil. Mam dla was taki mały mix zdjęć z dzisiejszego dnia.
Niestety nie mogę tu bywać tak często jakbym chciała, ale mam nadzieję, że zrozumiecie i będziecie cierpliwie czekać.  Ja tymczasem lecę już dooglądać film i się porządnie wyspać ;)

 Popołudniowa ala Latte

Wieczorne umilacze

Coś "dietetycznego"

Odpowiedni nastrój musi być

A wy jakie filmy polecacie na jesienne wieczory ?

Pozdrawiam ;))

1 komentarz:

  1. piątek, piąteczek :) fajny post, narobił mi ochoty na coś dobrego do jedzenia PS: zapraszam na rozdanie www.womanadvice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam