piątek, 4 października 2013

Red velvet

Hej!

Dzisiaj post ze zdjęciami bardzo jesiennych paznokci. Moim zdaniem w takie jesienne dni idealnie sprawdza się czerwień na paznokciach. Ja mam dwa różne odcienie czerwieni, a ten odcień jest moim ulubionym. Pasuje do wszystkiego i wygląda zawsze bardzo elegancko. 
Lakier z firmy Wibo jest tani i fajny jeśli chcemy wypróbować kolor jaki nam pasuje. Niektórzy wola ciemniejsze, winne odcienie, ja natomiast wolę taki bardziej krwisty, klasyczny.
Niestety nie ma na buteleczce numerka, chyba się zmył. 

 Oczywiście moje duo.



Tak się prezentuje lakier po 4 dniach:
(widać już odpryski i lekkie zadarcia, ale jest całkiem dobrze)

Pozdrawiam!;)
Trzymajcie się!

6 komentarzy:

  1. Ślicznie się błyszczą! Uwielbiam klasyczną czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  2. hello darling, u have a great blog , would u like to follow each other on GFC, Bloglovinnand facebook/???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek lakieru i masz śliczne pazurki :) moje sie łamią i rozdwajają nie mogę jakoś zapuścić :(

    Co do jedwabiu to jest najlepszy jaki miałam a miałam już dużo ich reszta wysuszała..
    A ten? Nie dość, że ma genialną konsystencję i piękny zapach to na prawdę nawilża i wygładza włoski :) a jest bez alkoholu i SLS :) Polecam :D
    Pozdrawiam :*
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. polubilam czerwien :) przyszlo mi to z dnia na dzin i jestem tez posiadaczka czerwonych pazurkow :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam