wtorek, 1 października 2013

Inspiracje września

Hej!

W tym poście zaprezentuje Wam moich ulubieńców tego miesiąca, coś co mnie zainspirowało, zachwyciło. Wrzesień to taki czas gdy już przechodzimy z tego letniego czasu do bardziej jesiennego. Spędzamy więcej czasu przed komputerem, telewizorem, książką i takie inspiracje są bardzo fajne.
W tym miesiącu będzie coś dla oka, ucha itp. ;)
Zaczynamy!

 Po pierwsze film. W tym miesiącu zachwycił mnie film pt. "Szczęściarz". Bardzo wzruszający, przyjemny w odbiorze fil, który moim zdaniem jest idealny na jesienne wieczory. Myślę, że też można go obejrzeć z drugą połówką, nie powinna się zanudzić. Polecam ;)

 Po drugie serial ;P We wrześniu zdecydowanie królowali "Lekarze". Strasznie wkręciłam się w ten serial. Przez krótki czas nadrobiłam dwa sezony i uważam, że serial jest na 6! Teraz z niecierpliwością czekam na każdy kolejny odcinek ;) Zobaczcie sobie choć jeden odcinek i sprawdźcie czy to coś dla Was ;)

 Program telewizyjny września to oczywiście coś kulinarnego czyli Masterchef. Bardzo lubię tego typu programy, a Masterchefa oglądam od pierwszego odcinka pierwszej edycji. Zawsze mam jakiegoś "kucharza" któremu mocno kibicuję. Na razie mam swoje mini typy, ale tego jeszcze nie będę Wam zdradzać.

 We wrześniu nie przeczytałam jakiejś ogromnej ilości książek, ale moją ulubioną jest "Ostatnia spowiedź". Uważam, że ta książka jest dla każdego, dla młodszego i starszego. Zachwyciła mnie swoją lekkością. Przeczytałam ja bardzo szybko i już poluję na tom II. Polecam!

 Oczywiście jak wrzesień to i początek szkoły. A jak początek szkoły to i przedmioty "ulubione" jak i te "znienawidzone" ;) Ja we wrześniu bardzo polubiłam chemię w szkole. Mam nadzieję, że dalej będziemy się "przyjaźniły" i wyjdzie mi to na dobre. Zmieniła mi się nauczycielka i może to dlatego tak bardzo polubiłam ten przedmiot. 

 Zapachem już typowo jesiennym jak dla mnie jest Closer by Halle Berry. Ciekawy zapach, niestety nie jestem zbyt dobra w opisywaniu nut zapachowych, ale ten ma coś w sobie. Lekko otula i moim zdaniem idealnie nadaje się właśnie na jesień. Strasznie go polubiłam :)

 Akcesoria które nosiłam prawie przez cały miesiąc to perełki z C&A. Kupiłam je w jakimś zestawie z innymi, chyba mniejszymi, ale te zdecydowanie skradły moje serce. Noszę je praktycznie codziennie i pasują swietnie do wszystkiego ;)

Na koniec jeszcze piosenka, która chodzi mi po głowie cały czas od pewnego czasu. 
Posłuchajcie: Leila

To by było tyle z moich wrześniowych inspiracji. 
Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam