poniedziałek, 14 października 2013

Stosik*16

Hej!
Dziś będzie stosik. Taki post był jakiś miesiąc, dwa temu, więc znów czas na coś książkowego. W tym miesiącu muszę przeczytać "Lalkę" ale strasznie mi się nie chce i jakoś nie mogę się za nią zabrać. Wolę jednak czytać coś na co mam ochotę i nikt mnie nie zmusza do danej książki. Muszę się sprężyć z czytaniem, bo jakoś mi to ostatnio nie idzie, a już muszę pooddawać książki do biblioteki ;)

Tak prezentuje się mój październikowy stosik:
1. Maria Nurowska "Drzwi do piekła"
2. Nicholas Sparks "Prawdziwy cud"
3. Janusz L. Wiśniewski "Samotność w sieci. Tryptyk"
4. Bolesław Prus "Lalka"

A Wy co ciekawego czytacie?
Do następnego!
Pozdrawiam! ;))

4 komentarze:

  1. Ja chciałam przeczytać "Beverly Hills 90210" ale nie mam czasu- póki co mam "Syzyfowe prace" :))
    Buziaki, Ola z myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Lalka" nie jest taka zła :-)
    Dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam