wtorek, 29 października 2013

Denko - pażdziernik'13

Hej!

Już jutro ostatni dzień szkoły, a później już czterodniowy weekend!
Dziś przychodzę do Was jak co miesiąc z projektem denko. Nie są do kosmetyki "wow" ale zawsze coś. W ostatnim czasie nie kupuję za bardzo żadnych nowości, więc raczej zobaczycie tutaj już produkty, które używam od dawna.

Zaczynamy:

Zapachy:

1. Adidas dezodorant w sprayu Tropical Passion - w końcu go zużyłam, miałam go chyba z 4 lata i pod koniec października go wreszcie skończyła, zapach dość ładny, owocowy,  niestety nie utrzymuje się długo na skórze czy ubraniach, jedynym plusem to cena
Czy kupię ponownie: Raczej nie
2. For fun life dezodorant - miałam go w szafce i zużyłam go do odświeżania pokoju, nie wiem nawet gdzie go można dostać, zapach bardzo słodki
Czy kupię ponownie: Nie
3. Dove antyperspirant - ten produkt już bardzo dobrze znacie, nie będę tutaj już o nim więcej pisała, bo nie ma już co dodawać, cudowny
Czy kupię ponownie: TAK!

 Prysznic:

4. Alverde żel pod prysznic - dość fajny kosmetyk, dobrze mył, wmiare się pienił, pachciał tak średnio, niestety nie jest dostępny w Polsce, ja go kupiłam w Niemczach i kosztował bardzo mało
Czy kupię ponownie: Jak będę miała taką możliwość to tak
5. Balea żel pod prysznic - ten prosukt był o wiele lepszy od poprzedniego, przepięknie pachniał, bardzo wydajny,  niedrogi dobrze się pienił, niestety niedostępny w Polsce
Czy kupię ponownie: Jak bd taka możliwość to tak

 Pielęgnacja:
6. Plastry do depilacji Joanna - średnie plastry, nie wyrywały wszystkich włosków dokładnie, cena dość niska, szybkie w użyciu, oliwka która jest do nich dołączona dość fajna
Czy kupię ponownie: Nie wiem
7. Krem nawilżający Physiogel - pisałam o nim także wiele, razy więc na pewno wiecie że go uwielbiam, mój niezbędnik w wieczornej pielęgnacji
Czy kupię ponownie: Tak
8. Żel pod oczy Floslek - recenzja
Czy kupię ponownie: Raczej nie
9. Hydrolat lawendowy BU - miałam go dośc długi czas, śmierdział niesamowicie, zapach odrzucał, działał dość dobrze, ładnie odświeżał, wydajny, tani
Czy kupię ponownie: Nie wiem
10. Pierre Rene korektor - recenzja
Czy kupię ponownie: Tak

No i doszliśmy do końca, tyle produktów zużyłam i byłam z nich raczej zadowolona. Do następnego projektu!
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. kiedyś używałam tych plastrów z Joanny, obecnie wole kupić większe i je poprzycinać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam