wtorek, 22 października 2013

Kosmetycznie z października

Hej!

Dzisiaj mam więcej czasu, na jutro nie trzeba się uczyć, więc postanowiłam napisać post o moich zakupach kosmetycznych z października. Nie są to jakieś fantastyczne zakupy, ale takie zwyklami, które potrzebowałam.Ostatnio w ogóle nie mam czasu na żadne zakupy. Muszę to zmienić, bo jesień już jest, a moja szafa kompletnie na to nie przygotowana. 
Dobra oto co kupiłam:

Krem nawilżający Physiogel (Apteka) 48zł
Eyeliner Maybelline (Rossmann) 21zł

Pomadka ochronna Alterra (Rossmann) 3,99zł
Pianka do golenia Isana (Rossmann) 3,49zł

Korektor Pierre Rene (osiedlowa drogeria) 15,90zł

Lip Tint Bell (Biedronka) 4,99zł

To tyle z moich zakupów z tego miesiąca. 
Do następnego !
Pozdrawiam! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam