czwartek, 31 października 2013

Ulubieńcy września i października 2013

Hej!
Zaczął się czterodniowy weekend i mam więcej czasu na bloga i inne sprawy nie związane ze szkołą. Postaram się przygotować posty na przyszły tydzień. Mam nadzieję, że mis się uda. Dzisiaj mam dla was post z moimi ulubieńcami z ostatnich dwóch miesięcy. Nie ma tu za dużo pielęgnacji, bo w sumie cały czas używam tych samych produktów, nic nowego nie testuję. Ok, zaczynamy. 



1. Eyeliner Maybelline i Wibo - stosuję ich razem, najpierw nakładam ten z Maybelline ponieważ ma bardziej żelową konsystence a na to nakładam ten z Wibo który zasycha i tym oto sposobem kreska trzyma mi sie cały dzień i nic się nie rozmazuje ;)
2. Błyszczykowa pomadka Wibo - bardzo ładnie, świeżo i naturalnie wygląda na ustach, daje lekki efekt różowych ust, utrzymuje się ok 3-4 godzin gdy nie jemy i nie pijemy, niestety strasznie się łamie, jest bardzo miękka
3. Eveline odżywka do paznokci - ta odżywka ma zapewnić nam maksymalny wzrost paznokci, czy to robi? po części tak, paznokcie zaczęły mi szybciej rosnąć i są o wiele twardsze, ja bardzo lubię odżywki z Eveline i chętnie używać każdej, myślę że to zależy od paznokci bo nie u każdego się sprawdzają


4. Peeling enzymatyczny EKO - recenzja tutaj
5. Isana zmywacz do paznokci - mim zdaniem najlepszy zmywacz na rynku, używałam różnych ale ten zdecydowanie wygrywa, oczywiście zielony bo różowy moim zdaniem jest gorszy, ten zmywa szybko każdy lakier i brokat, uwielbiam go
6. Żel do mycia twarzy Biały Jeleń - przecudowny żel, bardzo łagodny, nie podrażnia, używam go zawsze rano żeby zmyć kremy po nocy i czasem w ciągu dnia, dobrze oczysza ale nie ściąga skóry, wydajny i tani
7. Puder Rimmel Stay Matte - recenzja tutaj

A Wy co polecacie? Jakie kosmetyki się u Was ostatnio super sprawdziły? 
Pozdrawiam ;)

PS: DZIŚ OSTATNI DZIEŃ ROZDANIA!

2 komentarze:

  1. Lubię ten zmywacz z Isany i puder od rimmela. Ostatnio polubiłam płyn do higieny intymnej w piance od Isany oraz zele pod prysznic z OS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Isana i stay matte też u mnie gości dość często :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam