wtorek, 8 października 2013

Zapraszam na...ROZDANIE!

Hej!

Postanowiłam zrobić po raz drugi na moim blogu rozdanie. Chciałabym Wam jakoś podziękować za odwiedzanie bloga, komentarze i motywację do dalszego działania. Wiem, ze nie jest to może jakieś mega wypasione rozdanie, ale zawsze coś ;)
Wszystkie produkty są nowe.






Do rozdania mam:

1. Avon pachnąca mgiełka do ciała o zapachu truskawki i guawy.

2. P2 lakier do paznokci w kolorze 960 dress + go!

3. Montagne jeunesse maseczka anty-stress

4. Próbki

Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem tego bloga.
Regulamin:
1. W rozdaniu mogą wziąć udział tylko publiczni obserwatorzy tego bloga.
2.  Rozdanie trwa od 08.10.13r. do dnia 31.10.13r włącznie.
3. Organizatorem rozdania jestem ja.
4.  Wyniki rozdania ogłoszę do 03.11.13r. a paczkę wyślę do 10.11.13r.
5. Zwycięzcę poinformuję e-mailem i ma on 3 dni na wysłanie mi adresu do wysyłki.
6. Po nadaniu przesyłki odpowiada za nią Poczta Polska
 7. Wysyłka tylko na terenie Polski
8.  Zgłaszając chęć udziału w rozdaniu akceptujesz warunki tego Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883). 10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.) 
 Zgłoszenie:
Obserwuję jako: ..............
Mój e-mail:..........
 
Zgłoszenia przyjmuję tylko pod tym postem. Mam nadzieję, że rozdanie Wam się spodoba i będziecie zainteresowani.
Pozdrawiam i miłego wieczoru!

9 komentarzy:

  1. Biorę udział : Obseruję jako : magia kwiatów
    mój mail : orchidea.123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Katka T.
    Mój e-mail: katka5725@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszm się! ;)
    obserwuje jako Ayuna-chan
    mail neko_chan@vip.onet.pl ;)
    pozdrawiam ;)
    ayuna-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako agnieszka *****
    mój mailP: agus27sc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Ewa Ewa
    Mój e-mail: ewa_sn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Mój e-mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny konkurs :)
    Obserwuję jako: Ola
    Mój e-mail: oladzbanuszek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: deedee_1
    Mój e-mail: marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłabym udział, ale niestety szczęścia nie mam...
    Więc obserwuję, i liczę na rewanż :*
    http://karola13life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam