poniedziałek, 27 stycznia 2014

Dodatki-zakupy

Hej!
Korzystając z tego, że mam jeszcze tydzień ferii postanowiłam zmienić coś w moim pokoju, bo troszkę już nudno było. Nie mam jeszcze pomysłu co i jak, ale mam nadzieję, że z czasem coś przyjdzie. Na razie oglądam inspiracje i wymyślam co chciałabym przenieść do swojego pokoju. Może jakiś napis na ścianę lub coś w tym stylu.

Dzisiaj mam dla was post z zakupami, które właściwie nie wiem do czego zaliczyć. Będzie tutaj i coś do włosów i do pokoju. Taki miszmasz ;)

Prostownica Sleek&Curl Remington kupiona na Allegro za 110zł z przesyłką. 
Jak na razie sprawdza się super.
 
Kalendarz "Rok dobrych myśli" Beaty Pawlikowskiej-Allegro 25 zł z przesyłką.

Kominek, mały sklepik no name 3zł

Piękny kocyk z reniferami z Home&You przeceniony z 59zł na 29,50zł

To tyle z moich dodatków.
Do następnego ;))

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam