niedziela, 19 stycznia 2014

Zakupowo-ubraniowo

Hej!
Dzisiaj post z ubraniami i dodatkami, które zakupiłam wczoraj jeszcze na wyprzedażach. Niestety już szał zakupowy opada i do sklepów wchodzą nowe wiosenno-letnie kolekcje. Jednak gdzieniegdzie są jeszcze ogromne bilboardy z czerwonymi napisami "sale".
Miałam w planach zakupić jesienno-wiosenne buty z zamszu, ale nigdzie takowych nie znalazłam. Kupiłam za to kolejną parę koturnów ;) W Sinsayu dorwałam także piękną koszulę z kołnierzykiem. Wiem, że takie koszule były modne na wiosnę i lato zeszłego roku, ale ja tak za bardzo nie ubieram się sezonowo tylko noszę rzeczy kilka sezonów jeśli mi się podobają.
Kolejna para spodni zawitała w mojej szafie ;)
I także wpadło kilka dodatków, które ożywią każdy strój.


 Sweter Sinsay 30zł

 Koszula Sinsay 30zł

Jeggingsy New Yorker 80zł

Naszyjnik H&M 20zł

Kolczyki C&A 10zł

Tyle z moich zakupów. Co Wy zakupiliście na wyprzedażach?
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Świetne ubrania i biżuteria.
    Mam podobną koszule :)
    Obserwuje i liczę na to samo http://moment-foor-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam