sobota, 25 stycznia 2014

Żel do mycia twarzy BIAŁY JELEŃ-moja opinia

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam napisać kilka słów o produkcie, który gości w mojej łazience już od jakiś 4 miesięcy. Mowa tutaj o hipoalergicznym żelu do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem Biały Jeleń. 
Używam teraz drugiej buteleczki i uważam iż jest godny polecenia. 
Żel przeznaczony jest do oczyszczania cery normalnej oraz mieszanej. 


Uważam iż jest to idealny produkt do użytku porannego. Jest bardzo delikatny, nie podrażnia, nie uczula. Dobrze sprawdza się do cery z niedoskonałościami, nie zapycha, bardzo łagodny dla skóry dzięki czemu nasza skóra nie jest zaczerwieniona. 
Konsystencja produktu jest dość rzadka, lecz mi to naprawdę nie przeszkadza. Produktu trzeba niewiele do umycia całej twarzy, dzięki czemu jest bardzo, bardzo wydajny. 
Opakowanie bardzo poręczne i funkcjonalne. 
Zapach bardzo delikatny, świeży, nie nachalny.
Cena żelu waha się od 6-8zł. Ja swój zakupiłam w Auchan za 8zł. 


Dla zainteresowanych skład:

To tyle jeśli chodzi o ten post. 
Do następnego!
Pozdrawiam ;)

1 komentarz:

  1. słyszałam o tej firmie jednak nie miałam okazji używać jej kosmetyków jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam