środa, 15 stycznia 2014

Stosik*18

Hej!
Dzisiaj pogodę mamy okropną, cały dzień pada, jest szaro i ponuro. Muszę się uczyć na sprawdzian z biologii, bo mam jutro na pierwszej lekcji, a strasznie mi się nie chce.
Postanowiłam, że napiszę coś do Was krótkiego i będzie to stosik na końcówkę stycznia, bo wtedy akurat mam ferie ;)
Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać te książki przez kolejne 2 tygodnie, bo jakoś ostatnio się opuściłam w czytaniu i muszę to nadrobić.


1. J.K. Rowling "Trafny wybór"
2. Olga Rudnicka "Zacisze13.Powrót"
3. Stephen King "Joyland"

To na tyle dzisiaj.
Do następnego! ;)

3 komentarze:

  1. też zaniedbałam papierowe stronnice, muszę coś przygarnąć : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Joyland <3 Pozdrawiam, chochoute.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  3. J.K. Rowling "Trafny wybór"-czytałam może na początku szału nie robi ale końcówka jest dość intrygująca i zapadająca w pamięć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam