środa, 29 stycznia 2014

Inspiracje stycznia'14

Hej!
Dziś przyszedł czas na inspiracje stycznia. Dawno nie robiłam takiego wpisu, dlatego postanowiłam to nadrobić i dziś przybywam. Będzie to tylko 5 pozycji, ale te rzeczy były ze mną przez cały miesiąc i mam nadzieję, że i wam przypadną do gustu. 

Zacznijmy od herbaty. Kupiłam ją w Auchan za 3-4 zł. I zakochałam się ;) Jest na prawdę pyszna. Zawiera owoce wiśni, jabłka, aronii oraz hibiskus. Szybko się zaparza i pięknie pachnie. Idealna za zimowe wieczory, przypomina lato ;)

Kolejny produkt o wiśniowym zapachu to wosk z Yankee Candle. Jak widać jest w okropnym stanie, ale to wszystko dlatego że palę go niemal codziennie. Przepięknie pachnie, a zapach utrzymuje się w całym pomieszczeniu przez długi czas. Na prawdę wydajny produkt.

Z półki kosmetycznej zachwycił mnie eyeliner z Maybelline. Jest super czarny, super wytrzymały i pięknie wygląda. Kupiłam go na jakiejś promocji w Rossmannie za ok 20zł i nie żałuję. Polecam!

W tym miesiącu przeczytałam 3 książki, ale chyba najbardziej podobała mi się ta książka Kinga "Joyland". Spodziewałam się czegoś nieco lepszego, ale mimo wszystko mi się podobała. Szybko się ją czytało, duża czcionka i dość wciągająca. 

Ostatnia rzecz to kalendarz, który kupiłam na początku miesiąca i zapisuję w nim coś codziennie. Planuję sobie każdy dzień i piszę najważniejsze rzeczy. Wiadomo nie wszystko wychodzi, ale dzięki niemu mam większą motywację ;)

Do następnego!
Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam