środa, 22 stycznia 2014

Holland park gardens

Hej!
Dzisiaj kolejny post z paznokciami. Nie jest to może idealny kolor na zimę, ale bardzo mi się podoba i miałam ochotę na takie bardziej pastelowe kolory. Lakier pochodzi z firmy nails inc. niestety nie znajdziemy go chyba w Polskich drogeriach, ale myślę, że znajdziemy inne jego zamienniki. Lakier utrzymywał mi się 4 dni. Kolor jest coś pomiędzy zielenią, niebieskim a szarością. Bardzo ciekawy. Mam jeszcze 2 lakiery z tej firmy, które mam zamiar przetestować, ale jak na pierwszą próbę to bardzo się polubiliśmy.





Do następnego!
Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. uwielbiam pastele i zbyt często nakładam na pazury odcień, który prezentujesz. Wprost uwielbiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny lakier :)
    Idealne się reprezentuje taki ładny pastelowy kolor :)
    Uwielbiam takie lakiery :)
    http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam