piątek, 19 lipca 2013

Blue lake

Hej!

Dziś taki lekki paznokciowy post. Od jakiegoś czasu jestem zakochana w tym połączeniu i noszę go na paznokciach na okrągło. Strasznie mi się podobają pastelowe paznokcie, nie tylko niebieskie, ale również mięta, brzoskwinia czy cytryna. 

Odkąd pamiętam moim ulubionym kolorem na paznokciach była czerwień i nadal tak pozostaje, jednak na wakacje mała odmiana jest dobra. Ten kolor noszę już od 3 tygodni na okrągło i jeszcze mi się nie znudził, zobaczymy jak będzie dalej.

Użyłam trzech produktów:
1. Lakier wibo Gel like kolor 07 Blue lake
2. Topper z Golden rose seria miss selene kolor 152
3. Fluo top coat wibo


Najpierw nałożyłam dwie warstwy pastelowego błękitu:

Później pomalowałam paznokcie jedną warstwą toppera:

A na koniec nałożyłam warstwę top coatu, żeby utrwalić lakier i efekt końcowy prezentuje się tak:


Co o nich myślicie? 
Macie jakieś swoje ulubione kolory na lato?
Pozdrawiam! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam