czwartek, 4 lipca 2013

Zamówienie z BU

Hej!

Po raz kolejny złożyłam zamówienie na stronie Biochemia Urody. Już raz pojawił się taki post z moim pierwszym zamówieniem. Kosmetyki te spodobały mi się tak bardzo, że postanowiłam ponownie zamówić niektóre z nich. Tym razem do koszyka włożyłam tylko 3 rzeczy. Są to już sprawdzone kosmetyki i mam nadzieję, że dalej będę z nich tak zadowolona jak do tej pory jestem.

Jeśli jeszcze nie słyszeliście o tej stronie to zapraszam do jej odwiedzenia, może akurat coś Wam się spodoba i zamówicie.

Oto moje zamówienie:



Oczywiście musiałam zamówić peeling enzymatyczny. Skończyłam niedawno poprzednie opakowanie i był to produkt z powodu którego w ogóle złożyłam zamówienie. Jest naprawdę wart zakupu. 
Kosztował 15,50 zł.


Po raz kolejny masło shea, które zawsze się przyda na suche miejsca. Bardzo praktyczny i wydajny produkt. Jego koszt to 10,80 zł.


I na koniec olejek myjący, tym razem wersja bezzapachowa. Poprzednio miałam pomarańczowy, ale tym razem postanowiłam przetestować ten. Zobaczymy czy się czym różnią. Kosztował 10,80 zł.

Piszcie czy coś już zamawialiście z tej strony i jak się u Was sprawdziło. 
Do następnego! ;)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam