środa, 3 lipca 2013

Stosik*13

Hejo!

Już parę dni wakacyjnych za nami, ale jeszcze przecież dużo przed! W okresie wakacyjnym na pewno mamy więcej czasu na przyjemności takie jak czytanie czy oglądanie filmów. Ja przez dzień czytam, a wieczorem czasem coś obejrzę. Ostatnio odwiedziłam bibliotekę i wypożyczyłam trochę książek. Mam znowu zamiar się tam wybrać za jakieś 2-3 tygodnie i wypożyczyć może coś innego. Na wakacje zawsze staram się zabrać za coś lekkiego i przyjemnego.
Tym razem wybrałam to:


1.Virginia C. Andrews "Kwiaty na poddaszu"

2.Tess Gerritsen "Nosiciel"

3.John Marsden "Jutro 3"

4.Nicholas Sparks "Na ratunek"

Miłej środy!
Pozdrawiam ;)

1 komentarz:

  1. Ja właśnie kończę "Świat marzeń zakupoholiczki"- genialna :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam