środa, 17 lipca 2013

Zakupy z Niemiec

Hej!

parę dni temu wróciłam z kilkudniowej wycieczki do Niemiec. Post ze zdjęciami pojawi się niebawem, a tymczasem przychodzę do Was z moimi zakupami jakie poczyniłam w tym kraju. Oczywiście musiałam odwiedzić drogerie DM! Był to obowiązkowy punkt mojej wycieczki. W innych sklepach nie poszalałam, a z resztą nie odwiedziłam wielu innych. Od pewnego czasu chciałam wypróbować kosmetyki z firmy Balea i Alverde i udało się. Teraz będę mogła testować te niemieckie specyfiki. Zobaczymy jak się u mnie sprawdzą.



-Żel do ciała oliwka i aloes Alverde 1,45 Euro
-Masło do ciała orzechy makadamia i masło karite Alverde 2,95 Euro
- Pomadka do ust Alverde 1,15 Euro


-Szampon do włosów nadający objętości Balea  1,45 Euro
-Żel pod prysznic każdy za 0,65 Euro


Oczywiście nie obyłoby się bez kremów do rąk, które każdy już poleca każdy kosztował 1,75 Euro.
-Dwufazowy płyn do zmywania oczu Balea 1,45 Euro


Nie mogło zabraknąć też lakierów z p2. Wybrałam kolor 630 passion oraz 960 dress+go!. jeden był za 1,55 Euro. Pomadka kosztowała 1,95 Euro.


Wstąpiłam także do H&M i tam znalazłam torbę plażową za całe 7 Euro.

To na tyle z moich zakupów w Niemczech. ja jestem bardzo zadowolona. Zobaczymy jak te produkty się sprawdzą.

Pozdrawiam! ;)

3 komentarze:

  1. tez bardzo bym chciala wypróbować te kosmetyki, nie wiesz czy mozna je dostać w jakichś drogeriach ?
    Ładna torebka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio widziałam je w małych, osiedlowych drogeriach z chemią niemiecką, więc myślę, że tam możesz coś znaleźć :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam