niedziela, 21 lipca 2013

Rossmann-lipiec'13

Hej!

Jakieś dwa tygodnie temu przeszłam się do Rossmanna i jak to ja musiałam coś kupić :) Były na promocji produkty z Dove, które uwielbiam, więc zakupiłam parę rzeczy. Niektóre z nich już dawno chciałam wypróbować i też zabrałam do koszyka. Niestety nie pamiętam niektórych cen, ale raczej nie były wiele niższe niż w regularnej cenie. Wczoraj jeszcze wybrałam się po odżywkę z Garniera, bo słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii.
Za parę dni wyjeżdżam i posty nie będą się często pojawiać, ale postaram się coś jednak dodać. Mam nadzieję, że tak przynajmniej 2 razy w tygodniu coś dodam.



Do następnego!
Pozdrawiam! ;)

3 komentarze:

  1. Żadna z pokazanych przez Ciebie rzeczy mnie nie kusi, a już na pewno nie Dove - nienawidzę tej firmy choćby za testowanie na zwierzętach.

    U mnie pojawił się nowy post o szkodliwości kremów z filtrami zapraszam http://lusiakowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele firm testuje kosmetyki na zwierzętach, a nawet o tym nie wiemy... niestety;/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. zele i antyperspirantty z Dove Kocham :D szczególnie o zapachu granata :)
    jestem tez ciekawa tej odżywki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam