niedziela, 7 lipca 2013

Z podróżnika zakupoholika-Part4

Hej!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić zdjęcia z kilkudniowej wyprawy do Wolsztyna. Jest to małe miasteczko w województwie wielkopolskim. Spędziłam tam 3 dni. Miasteczko warte zobaczenia jeśli jesteście gdzieś w pobliżu, ale żeby tam specialnie jechać to raczej nie.
Zdjęć nie jest dużo, ale zawsze coś.

Skansen Budownictwa Ludowego Zachodniej Wielkopolski:




 Parowozownia:




Kościółek w mieście:


Pogoda była dość ładna choć czasem słońce chowało się za chmurami.
Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają.
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Niesamowite miejsce, chcemy tam z mężem pojechać!

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam jest przepięknie! Magiczne miejsca.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    Zapraszam do wzięcia udziału :
    Konkurs na design bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    mam konkurs więc zapraszam do wzięcia udziału :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo tam ładnie, tak malowniczo :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam